בעקבות המלחמה, סדנת הפיצ'ינג נדחתה עד להודעה חדשה. עקבו אחרינו בניוזלטר וברשתות החברתיות לעידכונים.
סדנה ליוצרי דוקו המשלבת הרצאות והתנסות מעשית. ללמוד מהאנשים המקצועיים והמנוסים ביותר בתחום איך למכור את הפרויקט הדוקומנטרי שלכם לגופים בארץ ובעולם. מהפיץ' מול הקהל, דרך המינגלינג בפסטיבלי קולנוע בעולם ועד המכירה עצמה – כל הסודות וכל הטכניקות.
*אפשרות לנרשמים שיהיו מעוניינים בכך להתנסות מול משתתפי הסדנה והמרצים ולהציג פרזנטציות לפרויקטים שהם עובדים עליהם, בעברית או באנגלית. מספר המציגים מוגבל!
* מספר המקומות מוגבל
ניהול תוכן: דנה הכהן, אייל דץ
(אנא פנו לנציג האיגוד לקבלת קוד קופון להנחה)
להרשמה: https://forms.gle/YK5f6ZWUsCDjcSrx8
___________________________________________
תכנית הסדנה
מפגש ראשון | המפתח לפיץ' מנצח
מהעברת המסר ועד העמידה מול הקהל – אוהד אזולאי
אוהד אזולאי – מומחה לפיצ׳ינג, מפתח שיטת ׳pitch your way׳ להכשרת יזמים ואנשי קולנוע. מנטור לפיצ'ינג בחממת Produire au sud, וכן בחממות קולנוע רבות בארץ.
מפגש שני | Can I tell you about my new project
חלק א: פיץ' לתעשייה האמריקאית מול פיץ' לאירופאים – שי גל
חלק ב: can I tell you about my new project? – עשה ואל תעשה מול מקבלי החלטות בינלאומיים – פנינה חלפון לנג
שי גל – עיתונאי ובמאי דוקומנטרי עטור פרסים. בין סרטיו "אל הלא נודע: מכונת הזמן הקוסמית" שמשודר בנטפליקס, ״סוף עונת האהבה״ שהשתתף בדוקאביב 2023 ו״המחתרת היהודית״ שזכה בפרס הצילום של האקדמיה ופרס התחקיר של הפורום הדוקומנטרי. שי ביים גם חלקים מ״גוגל בייבי״ שזכה באמי.
פנינה חלפון – מנכ״לית ומנהלת אומנותית של קופרו – הקרן לשיווק תוכן ישראלי. הקרן פועלת לקידום שיתופי פעולה והשקעות בינלאומיות בקולנוע ישראלי והכשרת תעשיית הקולנוע בתחומי השיווק וההפצה.
מפגש שלישי | משולש הזהב של הסרט, הפיץ' והפולואפ
חלק א: משולש הזהב של הקשר בין הסרט, הפיצ'ינג וטריילר המכירה- כך תדייקו את הפרזנטציה שלכם לקהל היעד – טל ברדה
חלק ב: הפיצ'ינג הוא רק ההתחלה – פיתוח מערכות יחסים מקצועיות עם מפיקים וגופי שידור בינלאומיים – נועם פנחס
טל ברדה – במאית ומפיקה דוקומנטרית. יוצרת ׳תיק 512׳ סדרת הדוקו הנצפית ביותר בתאגיד השידור ב-2022, הפיקה את הסרט ׳משפחה בטראנס׳ שזכה בפסטיבלים רבים ברחבי העולם. עובדת כיום על שתי סדרות דוקו לתאגיד ועל מספר פרויקטים בהפקת רשתות שידור זרות.
נועם פנחס – במאי ומפיק דוקומנטרי. בין יצירותיו: במאי ומפיק של הסדרה ׳שמים אפלים׳, קופרודוקציה ישראלית-גרמנית-בריטית-הולנדית שנמכרה לשידור ליותר משלושים מדינות. במאי ומפיק שותף (יחד עם טל ברדה) של הסרט ׳הממלכה המופלאה של פאפא אלייב׳, קופרודוקציה ישראלית-צרפתית הולנדית שגרף פרסים ברחבי העולם. מפיק ועורך שותף של הסרט 'The Good Son' (במאית שירלי ברקוביץ') שהוקרן בעשרות פסטיבלים ובין היתר פתח את פסטיבל דוקס-ברצלונה.
מפגש רביעי | דון דרייפר פינת נטפליקס
איך ליישם פרקטיקות מכירה מעולם הפרסום והשיווק לתעשיית הקולנוע והטלוויזיה – גדעון עמיחי
גדעון עמיחי – איש פרסום. מייסד ומנהל הקריאייטיב הראשי של חברת הקריאייטיב "No, No, No, No, No, Yes". משמש כמרצה ב-School of Visual Arts. בעבר שימש כמנהל קריאייטיב ראשי ומנכ"ל משותף במשרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי/Y&R".
מפגש בונוס חמישי | Finding the right pitching strategy
Drawing from his extensive experience in pitch mentoring, tutoring, and moderation across 45 countries, Paul Pauwels, a former producer, commissioning editor, and director of a media training institute, as well as the former director of the European Documentary Network, offers his insights into effective pitch strategies within the dynamic and rapidly evolving international documentary landscape.