• אודות
  • שאלות ותשובות
  • קטגוריות ופרסים
  • ארכיון
    • תחרות 2017
      • תחרות 2017 – כל הזוכות, הזוכים והפרסים
    • תחרות 2018
      • התחרות השנתית: מועמדים 2018
      • סרטי התחרות 2018 – הקטגוריות הראשיות
      • סרטי התחרות 2018 – קטגוריות מקצועיות
      • הזוכים והזוכות | על טקס פרסי הקולנוע הדוקומנטרי 2018
    • תחרות 2019
      • התחרות השנתית: מועמדים 2019
      • סרטי התחרות 2019 – הקטגוריות הראשיות
      • סרטי התחרות 2019 – קטגוריות מקצועיות
      • כל הזוכים והזוכות | טקס פרסי הקולנוע הדוקומנטרי 2019
    • תחרות 2020
      • תקנון תחרות 2020
      • התחרות השנתית: מועמדים 2020
      • סרטי התחרות 2020 – הקטגוריות הראשיות
      • סרטי התחרות 2020 – קטגוריות מקצועיות
      • כל הזוכים והזוכות | טקס פרסי הקולנוע הדוקומנטרי 2020
    • תחרות 2021
      • תקנון תחרות 2021
      • קול קורא תחרות 2021 ע
      • סרטי התחרות 2021 – הקטגוריות הראשיות
      • סרטי התחרות 2021 – קטגוריות מקצועיות
      • כל הזוכים והזוכות | טקס פרסי הפורום הדוקומנטרי 2021
  • פרסי הפורום 2022
    • תקנון תחרות 2022
    • קול קורא להרשמה
    • התחרות השנתית: מועמדים 2022
    • סרטי התחרות 2022- הקטגוריות הראשיות
    • סרטי התחרות 2022 – קטגוריות מקצועיות
    • כל הזוכים והזוכות | טקס פרסי הפורום הדוקומנטרי 2022
  • לאתר הפורום
תפריט
  • אודות
  • שאלות ותשובות
  • קטגוריות ופרסים
  • ארכיון
    • תחרות 2017
      • תחרות 2017 – כל הזוכות, הזוכים והפרסים
    • תחרות 2018
      • התחרות השנתית: מועמדים 2018
      • סרטי התחרות 2018 – הקטגוריות הראשיות
      • סרטי התחרות 2018 – קטגוריות מקצועיות
      • הזוכים והזוכות | על טקס פרסי הקולנוע הדוקומנטרי 2018
    • תחרות 2019
      • התחרות השנתית: מועמדים 2019
      • סרטי התחרות 2019 – הקטגוריות הראשיות
      • סרטי התחרות 2019 – קטגוריות מקצועיות
      • כל הזוכים והזוכות | טקס פרסי הקולנוע הדוקומנטרי 2019
    • תחרות 2020
      • תקנון תחרות 2020
      • התחרות השנתית: מועמדים 2020
      • סרטי התחרות 2020 – הקטגוריות הראשיות
      • סרטי התחרות 2020 – קטגוריות מקצועיות
      • כל הזוכים והזוכות | טקס פרסי הקולנוע הדוקומנטרי 2020
    • תחרות 2021
      • תקנון תחרות 2021
      • קול קורא תחרות 2021 ע
      • סרטי התחרות 2021 – הקטגוריות הראשיות
      • סרטי התחרות 2021 – קטגוריות מקצועיות
      • כל הזוכים והזוכות | טקס פרסי הפורום הדוקומנטרי 2021
  • פרסי הפורום 2022
    • תקנון תחרות 2022
    • קול קורא להרשמה
    • התחרות השנתית: מועמדים 2022
    • סרטי התחרות 2022- הקטגוריות הראשיות
    • סרטי התחרות 2022 – קטגוריות מקצועיות
    • כל הזוכים והזוכות | טקס פרסי הפורום הדוקומנטרי 2022
  • לאתר הפורום
שלום, Login
חיפוש
סגור

דוקTALK

סדרת הרשת החמה ביותר על תעשיית הדוקו הישראלית עולה לאוויר. הפעם בחרנו להתמקד בא.נשים שעושים את הסרט ונמצאים מאחורי הקלעים. סדרת הרשת של הפורום הדוקומנטרי בישראל לכבוד #פרסי_הפורום_הדוקומנטרי ובשיתוף קרן רבינוביץ, קרן גשר לקולנוע רב תרבותי ואולפני AG, משרד התרבות, והמעוצה הישראלית לקולנוע.

עונה ראשונה

עונה ראשונה פרק 1: דוקו זה התמודדות נפשית

להיות דוקומנטריסט.ית זה הדבר הכי מדהים בעולם? או אולי זאת בעצם תקלה נוראית?

עונה ראשונה פרק 2: אם אין לך את החיידק, תברח!

אנחנו יודעים שזה לא מנומס לדבר על כסף, אבל הינו חייבים לדעת: כמה *באמת* עולה סרט דוקומנטרי? ו-עושים כסף מדוקו?

עונה ראשונה פרק 3: תנו הרבה כבוד לדמויות שלכם!

אז מה הטעות הכי גדולה שקרתה לדוקומנטריסטים שלנו בעבודה על סרט?

עונה ראשונה פרק 4: תחקיר זה כל העניין

התחקירניות והתחקירנים הדוקומנטרים מספרים את הסיפורים הכי הזוים.

עונה ראשונה פרק 5: מקבלי ההחלטות

החלטנו להכיר לכם יותר טוב את מקבלי ההחלטות, אלו שמושכות ומושכים בחוטים, שנמצאים בין הפטיש של הכסף לסדן של היוצרים, אבל בסופו של דבר תמיד איתנו יחד בשוחות. שאלנו אותם את השאלות הקשות שבדר״כ יוצרות.ים לא יכולים לשאול. כמובן שבסוף גילינו שגם הם משוגעים לדבר.

עונה שניה

עונה שניה פרק 1:אנשי ונשות עריכה

מאחורי הקלעים של אמניות ואמני הסטורי-טלינג, שלוקחים חומר גלם מציאותי והופכים אותו ליהלום מלוטש. נילי פלר, ברכה זיסמן כהן, יניב סגלוביץ', שרון יעיש ואריק להב ליבוביץ' חושפים סודות מקצועיים מחדר העריכה הדוקומנטרי.

עונה שניה פרק 2: אנשי ונשות מצלמה

הפעם בחרנו להתמקד בא.נשים שעושים את הסרט ונמצאים מאחורי הקלעים. נשות ואנשי המצלמה, הסאונד והעריכה – הסדרה הזו היא כהוקרה לפועלכן.ם. איציק פורטל, מאי עבאדי, רוני כצנלסון, טוליק גלאון ואיתי רזיאל מתווכים את המציאות מנקודת מבטם, דרך העדשה. נשות ואנשי המצלמה נעים בין להיות זבוב על הקיר ללהחזיק את היד לאישה יולדת.

עונה שניה פרק 3: אנשי ונשות סאונד

רותם דרור, אבי בללי, יונתן בר-גיורא, אביב אלדמע וקרני פוסטל, אנשי הסאונד הדוקומנטרי משתפים מעולמם הקסום ומרובה השכבות. המילים קריספי, חם ואוורירי מעולם לא נשמעו חושניות כל כך.

הפורום הדוקומנטרי בישראל (ע"ר)
הבית של היוצרות והיוצרים התיעודיים בישראל
03-6092855 | info.docforum@gmail.com
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות Accessibility Tools

Accessibility Tools

  • Increase TextIncrease Text
  • Decrease TextDecrease Text
  • GrayscaleGrayscale
  • High ContrastHigh Contrast
  • Negative ContrastNegative Contrast
  • Light BackgroundLight Background
  • Links UnderlineLinks Underline
  • Readable FontReadable Font
  • איפוס איפוס